Založ si blog

Mikro spánok

Pred Bohom vernosť a lásku si sľúbili

veď sa aj dlho, veď sa aj ľúbili 

no nastali zlé časy

neboli to, nie neboli to časy spásy 

 

Oni podvádzali sa navzájom 

 v posteli, v kuchyni, či za šijacím strojom 

no priznali si chybu svoju 

že nemali veru, že nemali šťastie spolu

 

Priatelia sa z nich veľkí stali 

jednu noc spolu však zaspali 

škoda že v aute

škoda že škoda, zabili sa, čaute 

 

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136858x
Priemerná čítanosť článkov: 1801x

Autor blogu

Kategórie