Založ si blog

Archív: august, 2015

hop alebo trop

sypeš mi soľ na hlboké rany minulosti neviem či z lásky, alebo zo zlosti … zo strachu unikáš pred myšlienkami krachu nášho bezodného milovania ešte máš čas, minimálne do svitania stále odolávam budúcnosti pachuti na jazyku z mužnosti zadúšam sa, hľadám spásu lepšie poznám význam ženského hlasu ty stále bojuj, skúšaj, neboj sa stále neviem (s) kým budem, […]

Pokračovanie článku

chceš nechceš musíš

si moja krv, prúdiš mi telom iba ty v mojom srdci, celučičkom celom po čom ešte túžiš, čo mám ti dať iba pri tebe chcem až do smrti stáť čo môžeš berieš, čo nemusíš nedáš som tvoja hračka, ty rada sa pohráš neni som večná, tak si ma stráž tebe je jedno, veď príde druhá po daždi predsa vychádza dúha dievča si zviera, hotový netvor radšej v živote svojich […]

Pokračovanie článku

čo našla stratila – 2 x

jediným výrazom zranenej srny v duši narušila pokojné vlny stačil iba pohľad, na lásku pevne som sa chytila, povrázku ani nie po chvíli prehovorila zdala sa byť milá, zdvorilá nič som nevravela, nemusela ihneď všetko pochopila pár dní bez dotyku, pohľadu vyparila sa, zmizla mi z dohľadu na duši tesno, úzko bolo teraz sama, predo mnou ďaleké mólo kráčala som hodiny dlhé […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136839x
Priemerná čítanosť článkov: 1801x

Autor blogu

Kategórie