Založ si blog

Archív: máj, 2014

maturanti

ako osoby sme bodovali pri sebe v dobrom aj zlo sme vždy stáli aj keď ste nám nohy podkopali nikdy sme sa nevzdali, vždy sme sa postavili vzpriamene sme vykročili vpred nezastavili sme sa ani keď sme mali smäd nezapĺňali sme poznámkami listy no vážili sme si vás, tým si buďte istí dnes vedne náš kvet musíme sa vybrať vpred, spoznať skutočný svet žiaden smútok, […]

Pokračovanie článku

dospelosť

kričím nesmelá že dnes nie som veselá že končí sa mi niečo zapálim pár sviečok začne sa mi nový život v lietadle bude iný pilot budeme sa spoznávať cestu k sebe nachádzať snáď nezletíme do mora ak aj vyletíme vysoko do hora bude to dlhá púšť no aj tak chcem stlačiť spúšť lebo bolí ma tá predstava že čo som mala rada, nechávam len tak bez […]

Pokračovanie článku

. .boli sme sami, boli sme sami sebou. .

… a prečo ? Prečo ? Prečo bývajú začiatky také skvelé a postupom času všetko upadá. Prečo sa vytráca život z nás ? Bez teba som stratená v tomto svete. Nenávidím ťa, milujem ťa. Milujem ťa až tak, že ťa v podstate nenávidím. Nechcem stratiť to čo je v nás. Čo máme spolu, nemá nik. Neberiem ťa na ľahkú váhu, záleží mi na tebe, vážim si každú […]

Pokračovanie článku

Cancer

Choroba ťa zničila, všetok život z teba vypila, teraz už len mizneš, ako ruža vedneš. Ničí nás to, bolí, chcem vrátiť čas, keď sme boli , nič nenahradí, ten pocit, keď človek niekoho stratí. Kosť a koža z teba, verím, že pôjdeš do neba, vždy s láskou si sa starala, s nami si sa hrávala . Tak zbohom Helena, viac nebudeš v tomto svete […]

Pokračovanie článku

Výkrik

… cez oči mám previazanú hrubú, čiernu šatku, ťažko sa mi dýcha, potím sa, bolia ma kolená a dlane . Prosím si pohár tekutiny. Obleje ma vlažná voda. Som uväznená, niekde, som uväznená sama v sebe. Kričím o pomoc, prudký náraz pevnej, drsnej dlane o moje ľavé líce. Padám na zem, v ústach cítim chuť krvi. Hlboký nádych, samá bolesť, po celom tele. Niečo sa […]

Pokračovanie článku

píšem píšeš píšeme

píšem verše bez pointy no píšem pravdu to sú tie finty píšem ako sme dne o láske, o kráske o mne píšem len a len pravdu nikoho nesúdim nehádžem krivdu píšem čo chcem čo poznám o čom viem píšem aj keď to bolí o sklamanej láske keď srdce horí píšem o bití o bolesti o prežití píšem sem lebo môžem

Pokračovanie článku

M.

Strácam, lepšie slová nenachádzam hľadám, do kolien padám nevládzem, obehla som celú zem smútok, vykonal zlý skutok ničota, nastala po ňom samota bolesť, mal príliš tvrdú päsť nárek, príde nový, Marek

Pokračovanie článku

čo je to ?

a čo je to vlastne láska ? keď ti od žiaľu srdce praská ? čo je to šťastie ? keď v tebe nádej rastie ? a čo je to večná sláva ? napríklad vražda ? áno aj to sa stáva ! čo je to smrť ? cez rozpočet škrt ? čo je to byť na dne ? keď na teba chudoba padne ? čo je to byť vo výšinách ? keď si žiješ ako v perinách ? čo je to precitnutie ? dvoch tiel […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136306x
Priemerná čítanosť článkov: 1794x

Autor blogu

Kategórie