Založ si blog

úvod bol- začína jadro

v každom tvojom dotyku, je viac a viac vášne

plameň čo sa rozhorel vôbec nehasne

čo so sebou nosíme, vieme len my

ľudia by nechápali, sú závistliví, zlí

som tvojím tajomstvom, ty mojím tiež

no čo k tebe cítim, sama najlepšie vieš

nemusím ti nosiť kvety, ani kľačať na kolenách

pochopíš to verím, v našich každodenných hrách

v tedy keď ti dlaňou siahnem, ku korienkom vlasov

v tedy keď ťa s vášňou chytám, ako kovboj lasom

vzájomne pochopíme jedna druhú

k úsmevu nepotrebujeme ani farebnú dúhu

úplne stačí, keď sme samé

všetko je skutočné a nie hrané

 

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

Počasie / Dáždnik / Dážď /

SHMÚ vydal výstrahu pred búrkami s krúpami v troch okresoch

04.05.2024 18:48

Búrky môžu byť spojené s prudkým lejakom s intenzitou 20 až 30 milimetrov zrážok počas 30 minút. Nárazy vetra môžu dosahovať 65 až 85 kilometrov za hodinu.

Matthias Ecke

Skupina útočníkov napadla a zranila europoslanca SPD Eckeho. Museli ho operovať

04.05.2024 17:39

Krajinskí predsedovia SPD uviedli, že útok je varovným signálom pre všetkých v Nemecku a známkou toho, že stúpenci krajnej pravice sú už celkom bez zábran.

Irán / Vojnová loď /

Iránska vojenská loď Šahíd Mahdaví prekročila prvýkrát rovník

04.05.2024 17:28

Je to údajne prvýkrát, čo Irán vyslal loď svojho námorníctva na takúto diaľkovú misiu.

Eurovoľby 2024

Strany môžu na kampaň v eurovoľbách minúť najviac tri milióny eur

04.05.2024 16:13

Pri volebnej koalícii platí tento limit zvlášť pre každú stranu.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 137051x
Priemerná čítanosť článkov: 1803x

Autor blogu

Kategórie