Založ si blog

.

slová sú márne

pocity

správne

či nesprávne

v útrobách

duše

niečo ma kúše

svedomie

to vedomie

keď konám

nemyslím

na to

čo mám

raním

citom sa stránim

padám

nato sa zraním

nikdy viac

chtiac

nechtiac

strácam

slová nenachádzam

 

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:05

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136838x
Priemerná čítanosť článkov: 1801x

Autor blogu

Kategórie