Založ si blog

*

Vždy keď sa obloha zatiahne

a zostane len ticho

vtedy spomeniem si na teba

v mojom srdci

si navždy zanechala echo

horí mi telo túžbou

ktorou vábila si ma stále

nezabúdam

na tvoj prenádherný úsmev

na tie jamky malé

keď si ma jemne bozkala pri ušku

vtedy sa v celom mojom tele

prebudili motýle

čo bývali v podbrušku

ja som bola vždy tá neistá

no prvá som ti s rukou

zachádzala na zakázané miesta

tie chvíle vášnivé, vrelé

aké sme len boli

pojašené, nesmelé

keď bozkávali sme sa noci celé

mnoho krát sme spolu

odohrali nejednu rolu

no priniesla nám vždy iba smolu

nič dobré

a vrátila sa, kedy?

keď som ťa stratila navždy

vtedy

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136768x
Priemerná čítanosť článkov: 1800x

Autor blogu

Kategórie