chceš nechceš musíš

11. augusta 2015, blcha, Nezaradené

si moja krv, prúdiš mi telom

iba ty v mojom srdci, celučičkom celom

po čom ešte túžiš, čo mám ti dať

iba pri tebe chcem až do smrti stáť

čo môžeš berieš, čo nemusíš nedáš

som tvoja hračka, ty rada sa pohráš

neni som večná, tak si ma stráž

tebe je jedno, veď príde druhá

po daždi predsa vychádza dúha

dievča si zviera, hotový netvor

radšej v živote svojich potomkov netvor

s tebou spúšť, hotové peklo

len si si vošla, ani nabudúce neklop

znova keď prídeš, ja otvorím náruč

lebo, kurva, iba ty máš od nej kľúč

miluješ nenávidíš, si strašná schíza

alebo to je len veková kríza ?

všetko ti verím, ty to vždy využiješ

ešte si so mnou aj na to pripiješ

radšej odíď, alebo naveky ostaň

cvičíš so mnou, sadni, ľahni, vstaň

no tak prosím odíď, už mi to stačí

už sa mi búrka do očí tlačí