Založ si blog

Neprestanem

Ako Picasso maľoval krásu

Ty maľuješ, do života môjho spásu

Aj vzdialene , ja od teba, ty odo mňa

Nenahliahnem na spodok dna

Nespútajú ma okovy smútku

Nebudem umierať v zármutku

Ja postavím sa prekážkam

Ťarchu pre tvoj pohľad prekonám

Raz vybojujem si tvoje srdce

Či chladné ako ľad, či horúce

Iba v mojej prítomnosti

Bude búšiť, bez úzkosti

 

 

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136650x
Priemerná čítanosť článkov: 1798x

Autor blogu

Kategórie