Založ si blog

jeden vždy miluje VIAC ako druhý

budem ťa môcť ešte niekedy ľúbiť ?

zmeníš raz názor? vieš mi to sľúbiť?

po všetkých bolestiach čo si mi spravila

som v teba vieru, stále nestratila

to najhoršie som odpustila

aj tak, zbabelo si ma opustila

neverím, že čo v tebe bolo vychladlo

neverím, že to pobláznenie v zlomku opadlo

veď všetko ! všetko čo sme prežívali bolo krásne

milovanie, objatia, či len pre teba tvorené básne

aj to, keď sme sa mlčky dívali do očí

vraj koniec, iskra už neskočí

chýbam ti, to neschováš

na to si prišla, keď už ma nemáš

ja vždy som to vedela, každú stotinu bez teba

preto ešte stále, som zbláznená do teba

ten pocit, tá bolesť nepominie

stále počujem tvoje  vzdychy,smiech , tvoj hlas  mi v ušiach znie

v noci budím sa, na divné pocity

to bude tým,že už nie si v mojom objatí

radšej by som pri tebe potichu trpela

ako teraz prežívať, dej v ktorom som ťa stratila

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136492x
Priemerná čítanosť článkov: 1796x

Autor blogu

Kategórie