Založ si blog

Cirkev

veľké slová káže

miluj blížneho svojho

no sám to nedokáže

odsudzuje počin lásky

dvoch rovnakých ľudí

iným viaže cez oči pásky

do frasa !

veď to nie je choroba

ale pre mnohých spása

zanevreli, prestali veriť

kresťanský ortieľ

pritom tak jednoduché

stačí sa s tým zmieriť

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

Finančná správa / FS / Kriminalisti /

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Poprad / Tulipány /

Poprad zdobia tisícky tulipánov z Holandska, vykvitli o niekoľko týždňov skôr

16.04.2024 10:33

Len na hlavnom kruhovom objazde v centre vlani v septembri vysadili viac ako 21-tisíc cibuliek. Ďalšie tisícky pribudli na ostatných priestranstvách.

vojna na Ukrajine, delo

Ukrajina má ťažkosti na východe krajiny, nedostatok munície je závažný

16.04.2024 10:10

Už vo svojej analýze z predchádzajúceho dňa ISW upozornil, že Rusko by nedostatok munície mohlo využiť na ovládnutie mesta Časiv Jar.

Peter Pellegrini

Prieskum: Najdôveryhodnejším politickým lídrom je Peter Pellegrini

16.04.2024 09:49

Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre TV Markíza. Kto obsadil druhé a tretie miesto?

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136585x
Priemerná čítanosť článkov: 1797x

Autor blogu

Kategórie