Založ si blog

. .boli sme sami, boli sme sami sebou. .

… a prečo ? Prečo ? Prečo bývajú začiatky také skvelé a postupom času všetko upadá. Prečo sa vytráca život z nás ? Bez teba som stratená v tomto svete. Nenávidím ťa, milujem ťa. Milujem ťa až tak, že ťa v podstate nenávidím. Nechcem stratiť to čo je v nás. Čo máme spolu, nemá nik. Neberiem ťa na ľahkú váhu, záleží mi na tebe, vážim si každú minútu, sekundu, stotinu, keď môžem byť s tebou. Ten pohľad, keď nikto nevie len my. Nemáme sny, ideme rovno. Padáš, ja ti ruku podám, ty so mnou ja s tebou všetko zdolám. Prečo sa hádaš ? Na kolená ma zrážať. Mňa to bolí, keď srdce mi horí, je v plameňoch z teba. Neklam mi teda, ak je ti to jedno, ja spadnem až na dno. Na úplnú ničotu, prežijem samotu. A prečo ? prečo ? prečo …  

R.

01.04.2018

skončili sa, dni nárekov a samoty objavila si sa ty podnikáme kroky nesmelé, virtuálne, naživo, iba chvíľa, už sme zrelé prekonáme kilometre v suchu, daždi, v silnom vetre za láskou, za poznaním, milujem, keď kráčaš s ním s pocitom čo cítime obe, už sme v tom !

nepokoje vnútra

26.06.2017

bičovaná pocitom dnešnej lásky celým telom, mi prúdia na nás otázky som ešte nažive, vnímam realitu ? možno niekde ležím, nechali ma zbitú s dierou v hlave, v takom stave dialo sa to včera, deje sa to práve vstávam, skúšam prvé kroky nesmelé cítim, že už sme na dnešok zrelé mám pocit akoby len jediným skutkom ty nie, zaplavila som sa smútkom ako kvety, sú bez vody [...]

V omámení

19.06.2017

dotýkať, sa zatiaľ nesmiem no po čom túžim, najlepšie viem dve osoby v jednom objatí na planéte, len ja a ty čo bude, je len medzi nami vzdialenosť, ničená snami spojeniu, sa nič nevyrovná nechcem, nebudem pri tebe vzorná strhávam okovy z tvojho tela v prvom momente, som to chcela pohľad opitý tvojou krásou napĺňaš ma hľadanou spásou perami krúžim po tvojom tele [...]

Nemecko, polizei, polícia

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

blcha

ži a nechaj žiť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 136704x
Priemerná čítanosť článkov: 1799x

Autor blogu

Kategórie